deliyiz biz

Salı, Kasım 28, 2006

do do do

Yukarıda yazdığım 'do do do' bir sinyal!

Küçük adam babasıyla beraber evin içinde 'do do do' maratonu yapıyor. Hadi 'do do do' yapalım deyince hemen evin içinde bir koşturmaca başlıyor. Bir büyük bir de küçük adam bir birlerini kovalayarak 'do do do' naraları atarak evin içinde koşturuyorlar. Bir uçtan bir uca. Bir odadan diğerine. Bayılıyor bizimkiler buna. Ben de bayılıyorum tabi. Bir mutluluk bir neşe.

Dün bir yuvaya gittik görüşmeye. Bakıcımız tekrar başlamak için astronomik bir fiyat çekti bize. Eskiden 5 tam gün gelirken, 3 yarım gün için neredeyse eski maaşını istedi. Anlaşamadık doğal olarak. Biz de yuva arayışına girdik. Yuvalara telefon açarken elim ayağım titremeye başladı. Ayrılık fikri çok koydu bana. Bütün gün başım ağrıdı. Neyse yuvaya gittik. Bizim adam hemen adapte oldu. Beni sattığı gibi koştu oyun oynamaya başladı. Hoşuma gitti gitmesine bu durum fakat daha çok küçük olduğu için soru işaretleri var fazlasıyla kafamda. Bir de ilk başlarda çok hasta olur, bir kış yedi kutu antibiyotik kullanırsınız dedi yuvanın sahibi. Zar zor ayırdık yuvadan eve getirdik. İçimize sinmedi. Yuva konusunu biraz daha ertelemeye karar verdik.

İşler hala çok yoğun. Akşam küçük adamı uyutup gece mesaisine başlıyorum.
www.4indirim.com adında yeni bir siteyi hayata geçirdik. İnternette bulduğumuz gerçekten fırsat olan indirimli ürünleri yayınlıyoruz. İlgi çekti epeyce. Bültenimize üye olanlar yoğun. Giriş çıkışlar da gün geçtikçe artıyor. Biraz zamana ihtiyaç var yine de. Bakalım bizi nereye götürecek bu iş.

Yarın annem gelecek. Yaşasın. Küçük adam anneannesiyle azarken ben de gündüz çalışabileceğim sonunda!

6 Comments:

  • bizde kreşe başlyalı 2 ayı bitirdik evet başlarda hastalandı ama şimdi iyi çok şükür. kreşte çok eyleniyorlar, şimdilerde koşarak giriyor içeri. zaten hastalandığında her verilen antibiyotiğide içirmiyorum (zaten içmiyorda)çabuk iyileşiyor direnci artıyor ,çok mikrop görüyor ya bağışıklık evdekine nazaran kuvvetlendi .sınıflar az kişi olursa hastalık riskide az oluyor. bence az sınıflı bir kreş bul inan çok faydası var, erken başlamak her zaman için artı.sevgiler bizde ay ay ay lar var..

    By Blogger uykucu, at 1:23 ÖS  

  • Ufffff zor isin.. bende Zeynebi 3 yasinda baslatirim yuvaya diyorum ama o zaman gelince kıyıp baslatabilecekmiyim bilmiyorum. Ne tarafta oturuyorsun bilmiyorum bilsem duydugum bir kac yuvayi soylerim sana fikir acisindan. Ayrıca yeni siteniz hayirli olsun.. mailim ac_sevincli@yahoo.com arzu edersen maillesiriz...

    By Blogger Koyubeyaz, at 2:12 ÖS  

  • figencim,
    ben de erken başlaması taraftarıyım. yazdıklarına tamamen katılıyorum. öyle terledi, üşüdü, üstü ince gibi şeyleri hiç önemsemem ben. 2 aylıkken şubatta sıfır derecelerde kanguruya bağlar saatlerce sokakta gezdirirdim. ama şu sıra o kadar yoğun bir dönem ki, hastalanması riskini göze alamıyorum. belki bir kaç ay sonra.

    sevgiler

    koyubeyazcim,
    ben de 3 yaş istiyorum, hatta uzmanlar 3 yaşından önce en kötü bakıcı en iyi yuvadan iyidir diyor ama küçük adam evde çok sıkılıyor. dün yuvada nasıl mutluydu anlatamam. zor çıkardık dışarı. onun mutlu olmasını çok istiyorum. yuvada çok mutlu olacak gibi geliyor.
    yuva önerileri harika olur. bu da büyük sorun. ilk fırsatta yazacağım. ilgin için çok teşekkür ederim.

    sevgiler

    By Blogger bkaya, at 2:50 ÖS  

  • pirtikcim,
    ben hiç sakınmadım soğuktan. 18 günlükten itibaren sokaklarda sürttü. Aralık doğumlu olduğu için en soğuk zamanlardı. büyükler hep bize laf ederdi el kadar çocuk bu soğukta sokağa çıkarmı diye. 2 aylık olduğunda ben küçük adamı kanguruya bağlar bir saat sokakta gezer sonra da bostancı deniz otobuslerinden eşimi alırdım. bir süre sonra taşınmayacak hale geldi. ben de pusetle çıkmaya başladım.
    sen nasıl alıştırırsan öyle gider. soğuktan hiç etkilenmez bu sayede bizim küçük adam.
    çok üzerine titrersen çok kolay hastalanır.

    sevgiler öperim

    By Blogger bkaya, at 1:27 ÖS  

  • Ben bu siteyi çok sevdim. Küçük adamın adı nedir?
    Bize de bekleriz sevgiler..
    Mimi nin annesi-İpek

    By Blogger ipek, at 12:56 ÖS  

  • merhaba ipek,
    hosgeldin. ben de size misafir oldum. çok şeker bir kızın var. Allah bağışlasın. balerin kıyafetleri de bir harika doğrusu.

    sevgiler

    By Blogger bkaya, at 12:35 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home


 
javascript hit counter