deliyiz biz

Salı, Kasım 21, 2006

çoooooooook işim var çok

Son on gündür ne düzen kaldı, ne uyku. Yeni bir projeyi hayata geçirdik. Bu arada bizim de hayatla bağlarımız koptu. Küçük adamın uyku düzeni allak bullak oldu. Bazı günler öğlen hiç uyumazken bazı günler 2-3 saat uyumaya başladı. Bu uykular akşam 6-9 arası gibi münasebetsiz saatlerde oldu genelde. Tabi bu saatte uyuyan çocuk gece hortlak gibi 1-2 ye kadar oturdu. Bazı günler ise öğlen uyumayıp, akşam 8-9 gibi gece uykusuna yattı. Sabahın köründe 'mama' diye uyanıp canıma okudu tabii ki.

Bu arada ben ve büyük reis sabah 4-5 gibi ancak uyuyabildiğimizden sabahları sürünerek yataktan kalkıp, günün muhtelif münasebetsiz saatlerinde orda burda sızdık.

Neyse bu zor dönemi atlattık fakat uyku düzenimizi toparlayamadık bir türlü.

Bu arada küçük adam adamakıllı konuşuyor artık. Bu kadar çabuk olacağını tahmin etmemiştim. İyice geveze oldu. Devamlı canlı yayın halindeyiz.
Anne bak bayrak
Kamyon gitti
Otobüs geldi
Döözyon aç(bu televizyon oluyor)
Bööt ham(bu da balık)
Yoot bia(bu yoğurt pilav)
Bu arada gördüğü her gri Hyundai Getz'e dede araba diyor.
Televizyonda kim ne yaptı kare kare anlatıyor.

Yani şu sıralar gevezeyiz biz.

5 Comments:

  • Yandın sen..Delikanlı oluncaya kadar konuşur artık :) Tam konuşması gereken zamanda da susar !

    By Blogger Asortik Krep, at 2:01 ÖS  

  • degil mi ama? ben de aksine konuşmayı pek sevmem. şimdi her şeyi ona detaylı bir şekilde anlatmak gerekiyor ya, hayatımda konuşmadığım kadar çok konuşuyorum. şişiyorum konuşmaktan.

    By Blogger bkaya, at 11:50 ÖS  

  • ah pirtikcim ne kadar çabuk gelecek o günler. hiç anlamıyor insan seneler nasıl geçti de el kadar bebeğim bana laf anlatmaya başladı.

    By Blogger bkaya, at 2:15 ÖS  

  • bende bekliyorum ama agucuk gugucuk tan baska birsey yok maalesef...

    By Blogger Koyubeyaz, at 3:19 ÖS  

  • koyubeyazcim,
    o agucukları nasıl özledim biliyor musun? bebek kokusunu...
    neyse ki yakında hain planlarım var bu konuyla ilgili ;)

    By Blogger bkaya, at 11:29 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home


 
javascript hit counter