deliyiz biz

Çarşamba, Mayıs 02, 2007

Bu gün çok zor gittik yuvaya

Ağlaya ağlaya bıraktım bugün ilk defa küçük adamı. Hastalıklar, huysuzluklar, yemek yememeler derken bir de okula gitmeme isteği başladı iki gündür.

Neredeyse 45 gün oldu okula başlayalı. Hiç problem çıkarmamıştı şimdiye kadar. Evet bazen ufak tefek gitmek istemiyorumlar oluyordu ama bugün ilk defa gözyaşlarıyla ağladı ve öğretmeni kucaklayıp götürdü oğlumu.

Böyle bir patlama bekliyormuş söylediğine göre. Ben beklemiyordum ama. İstemiyordum da.

"Okula gitmek istemiyorum"
"Öğretmenim almasın beni"
"Okul olmaz anne"

sözleri kulaklarımda yankılana yankılana bıraktım oğlumu, çıktım.

3 Comments:

  • Bana söylemişlerdi bunu, üzülme. Başladıktan bir ay kadar sonra gitmek istemiyormuş, pes etmezsen bir haftaya kadar geçermiş.

    By Blogger Aslı Cin, at 10:12 ÖÖ  

  • bizimki eylülde başladı bayağı iyi gidiyordu hatta bir keresinde hasta olduğu için 1 hafta gidememişti.her sabah kalkıp hazırlanıyordu gittiği günde arabadan atlayıp koşa koşa girmişti sınıfa. son dönemse her sabah olay var girmem diye diretiyor öğretmenin kucağında ağlaya ağlaya giriyor sebebini bilmiyoruz.

    By Blogger uykucu, at 8:51 ÖS  

  • aslı, bana ya ilk günden problem yapar, ya da bir hafta mutlu mutlu gelir 1 haftanın sonunda ağlamalar başlar dediler. 1,5 ay güzel güzel gidip sonra ağlamalar başlayınca acaba başka bir durum mu var diye şüphelendim doğrusu. neyse ki 1 hafta ağlama sonucunda dün ve bugün sorunsuz gitti. hatta giderken bana "okulda ağlamak yok, anneler işe gider çocuklar okula" bile dedi.

    figen, biz de bu bir hafta ağlaya ağlaya öğretmenin kucağında gitti. benden yüz bulamayınca vazgeçti. inanmazsın, bir gün ağlayarak bıraktım onu ve saklanıp izledim. ben gözden kaybolduğum anda ağlamayı kesip, normal haline döndü numaracı. bir de gözyaşı akıtıyor üstelik!

    By Blogger bkaya, at 12:02 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home


 
javascript hit counter