deliyiz biz

Pazartesi, Mayıs 21, 2007

Oğlum dün adam oldu

Büyük reis yaklaşık 3 yıldır hiç berbere gitmiyor. Söylediğine göre asker olan dedesi onu 6-7 yaşlarında berbere götürüp saçlarını 3 numara kestirdiğinden beri gıcıkmış berberlere. Gençliğinde saç uzatarak bu işten paçayı kurtarmış fakat okul sonrası iş hayatının gerekleri ona epeyce berber ziyareti yaptırdı. Zorla tabi ki!

Bir gün bana sen kes, istemiyorum gitmek dedi ve o günden sonra ben ailemizin berberi oldum. Eh fena da kesmiyorum hani. Küçük adamın da saçlarını ben kestim epey süre. Sonunda baktım olmuyor, bu işi profesyonel hale getirelim dedim.

Hafta sonu gittik bir adet saç kesme makinası aldık. İyi oldu.
Küçük adamın papaza dönmüş saçlarını kolayca kesiverdim, şıp diye.
Gitti benim bebek oğlum yerine kocaman bir adam surat geldi.

Oğlum beni güldürdü yine.

"Dodaman adam oldum ben"
"Bi bakim aynaya güzel olmuş mu?"

diyerek aynanın önünde dönüp durdu.

Bu sabah ise ayrı bir şaşkınlık yaşadım. Okulda onu bırakırken yaşadığımız ağlama krizleri her an yenilenebilir korkusu yaşıyorum her sabah. Tam sabah sporu zamanıydı gittiğimizde. Alt kattan gelen müzik sesini duyunca yerinde duramadı, ben gidicem diye merdivenlere yöneldi. Öğretmenini beklemesini söyleyince en adam suratını takınıp bana "sen istersen işe git artık anne" dedi !

2 Comments:

  • oh sukur alisti yuvaya da sende rahat ediyorsun.. bizde en az zararla atlatsak su macerayi diye dua edip duruyorum... aferin benim dodaman adamima :)))

    By Blogger Koyubeyaz, at 11:44 ÖÖ  

  • koyubeyazcım,
    hem nasıl rahatım biliyor musun. yeniden doğdum sanki. darısı sizin başınıza.

    By Blogger bkaya, at 3:19 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home


 
javascript hit counter