deliyiz biz

Pazartesi, Haziran 04, 2007

???


Ben insanlara fazla mı değer veriyorum acaba? Yoksa seçimlerimi yanlış yapıyorum da aslında değer verilmemesi gereken insanlara mı değer verip, sonrasında da üzülüp karalar bağlayıp, oturup aptal aptal düşünüyor, zamanımı bununla harcıyor, başıma ağrılar girmesine neden oluyor, bunları yaptığım için kendime kızıyor ve başımı daha çok ağrıtıyorum.

İnsanları önemse, kırmamaya çalış, bir dert varsa koş, söylediklerini on kere düşün, yazdıklarını kırk kere oku...

Sonuç: ?

Bu koca soru işareti yüzünden hayatımda, yakınımda çok az insan tutuyorum.
Bu koca soru işareti yüzünden hayatımdan pek çok insanı çıkarıyor, geride bırakıyorum.

4 Comments:

  • Yok yok böyle bozma moralini. Sadece şöyle düşün, senin insanlara gösterdiğin inceliği insanlar sana göstermiyor olabilirler ama bu sana özel değildir. Yapıları öyle olduğu için tüm insanlara karşı aynı bakış açısına sahiptirler.

    By Blogger asliberry, at 10:02 ÖÖ  

  • haklısın asli

    ben de yıllardır kendimi üzmemeyi öğrenmeye çalışıyorum ama hala beceremedim.

    By Blogger bkaya, at 4:18 ÖS  

  • sevgili bkaya tam benim düşündüğüm konu üzerine yazmışsın, seninle aynı fikirdeyim. son günlerde tek düşündüğüm konu bu .bende her insana hemen güvenip, kendim gibi görme hastalığı var. yediğim kazıklardan da hiç mi hiç ders almıyorum çünkü yapım böyle uğraşıyorum değişemiyorum .en basit örnek 2 dak. konuştuğum pazarcının bile samimiyetine inanıp onun seçtiği sebzeyi alıp eve geldiğimde nasılda kazıklandığımı görüyorum ve inanılmaz üzülüyorum neden insanlar böyle diye ama çözüm yok. böyle yaşamaya devam ya da kara gözlük takıp görmemeye çalışmak,. değişmem mümkün olmadı yıllarca.etrafta az insan bulundurmak bence en ideal çözüm

    By Blogger uykucu, at 3:44 ÖS  

  • sanırım öyle figen,
    çocukken çok safsın derdi babam bana. hala öyleyim. boşver, saflık güzelliktir değil mi?

    By Blogger bkaya, at 5:19 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home


 
javascript hit counter